من یه دخترم..

لحظه های تنهایی

ای تنها ترین تنهای شب های تنهایی تو تنها کسی هستی که تنها تنهایی ام را به تو گفتم

من یه دخترم♥... 

✘ خوشگل؟ ❥♥●•٠.؟؟؟ اینو دوستام باس بگن 

✘ اخلاقم؟ ❥♥●•٠ بستگی به طرفم داره 

✘ لاک؟ ❥♥●•٠ دیوونشمممم�� 

✘ رژ؟ ❥♥●•٠ اوهوم جیییییییغ�� 

✘ آرایش؟ ❥♥●•٠ هوووم دوس دارم خب 

✘ شیطون؟ ❥♥●•٠ واای تا دلت بخواد 

✘ اتاقم؟ ❥♥●•٠ خیلی دوسش میدارم 

✘ لواشک؟❥♥●•٠ وااااااااااااای نگو 

✘ خوش گذرونی؟❥♥●•٠ عمرا خسته شم ازش 

✘ مشروب؟ ❥♥●•٠ دوس ندارم یعنی متنفرممم 

✘ عکس گرفتن؟ ❥♥●•٠ اصن دیوونشم 

✘ بستنی؟ ❥♥●•٠ فقط شکلاتی 

✘ تیریپم؟❥♥●•٠ بستگی به مکان زمان داره 

✘ زندگی؟ ❥♥●•٠ خلاصه شده توآرامشی ک دارم 

✘ عشق؟ ❥♥●•٠ مادرم پدرم 

✘ مخاطب خاص ❥♥●•٠پوشیدنیه؟خوردنیه؟منم دارم؟؟ 

✘ غرووووور؟ ❥♥●•٠ خدای غرورم 

✘ لجباز؟ ❥♥●•٠ اوووووفففف نگووووو�� 

✘ لوس؟ ❥♥●•٠ عمرن تو بگو یه درصد!! 

✘ اعتماد ب نفس؟ ❥♥●•٠ نه مث بعضیا ! 

✘ دوستام؟؟ ❥♥●•٠ یه تنه، یه ارتشم واسشون 

✘ احساساتی؟ ❥♥●•٠ اووهوم 

✘ آهنگ؟ ❥♥●•٠ اوووف،بدونش عمرا روزام سرشه. 

✘رو اعصاب؟ ❥ ♥ ♥ ٠ ٠خخخ قشنگ رژه میرم. 

√✖بعله اینجوریاس√✖



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 25 فروردين 1395برچسب:,ساعت11:41توسط تنها | |